Képzés adatlap - Webshop ügyintéző

 

Webshop-ot üzemeltetsz? Szeretnél innovatív, piacképes szakmával rendelkezni az e-kereskedelem területén?

Akkor a WEBSHOP-ÜGYINTÉZŐ képzésünket Neked találtuk ki!

A képzés olyan szakmai ismereteket foglal magába, melyeket webshopot üzemeltetők, ügyintézők, fejlesztők, illetve tulajdonosok tudnak hasznosítani, hogy webshopjukat hatékonyan tudják üzemeltetni, ismerjék annak funkcióit, napi szintű alkalmazásait, a webshop üzemeltetéssel összefüggő elemzési, pénzügyi, logisztikai, jogi ismeretekkel kiegészítve.

Az e-kereskedelemben naponta új szakterületek és eszközök jelennek meg. Ha boldogulni akarsz, naprakész gyakorlati tudásra van szükséged. Ezen a képzésen a legújabb trendeket a hazai webshop-fejlesztés tapasztalt szakértőitől közvetlenül ismerheted meg, és a gyakorlatban is kipróbálhatod magad. Betekinthetsz és komplex tudást szerezhetsz arról, hogyan tudod webshop-odat hatékonyan használni céljaid eléréséhez. Szakembereink lesznek segítségedre, akiktől ellesheted, hogyan menedzselhetsz, működtethetsz hatékonyan egy webshop-ot.
 

KIKNEK AJÁNLOTT A JELENTKEZÉS?

 
Azoknak, akik érdeklődnek az e-kereskedekelm világa iránt és szeretnének e területek egyikén elhelyezkedni. Azoknak, akik szeretnék frissíteni az ismereteiket, gyakorlati fókuszú naprakész tudást szerezni. A képzés átfogó ismereteket ad, így a végzett hallgatók akár saját webshopjukat, valamint webshop-ot üzemeltető cégeknél, vállalkozásoknál is egyaránt elhelyezkedhetnek majd.

TEMATIKA

A képzés tematikájában minden szerepel, amit Webshop-ügyintézőként tudni kell, így:
 

IT alapismeretek

E-kereskedelmi megoldások

Online termékrendelés folyamata

Webshop kiegészítő funkciói

Kereskedelmi és pénzügyi ismeretek

Mérési módszerek, analitika, marketing

Jogi ismeretek

Netes kommunikáció, protokoll

 

AZ OKTATÁS IDŐTARTAMA

Képzési időtartama: szombat-vasárnap: 09.00 - 17.00
 
Képzés helyszíne: Debrecen
 
A képzés kiscsoportos, a maximális létszám 15 fő. 
 

Tervezett kezdés időpontja: 2018. április 07. (Debrecen)

 

Elméleti órák száma

56 óra

Gyakorlati órák száma

120 óra

Összes óraszám

176 óra

 
 

 

 

 

 

A programba való bekapcsolódás feltételei

Érettségi

Készségszintű operációs rendszer (pl. Windows) ismeretek

A programban való részvétel feltételei

Részvétel követésének módja

Jelenléti ív, haladási napló

Megengedett hiányzás

10 %

ELNYERHETŐ VÉGZETTSÉG

A képzés tudást igen, OKJ-s végzettséget nem ad! A képzés elvégzése után: Igazolás, amely a képzésen való részvételt, valamint annak sikeres elvégzését igazolja. Tartalmazza, hogy a végzett a képzésben mit tanultál, milyen eredménnyel, óraszámmal.
 

KÉPZÉSI DÍJ

220.000 Ft + ÁFA (mely tartalmazza a képzés, a képzés során használt eszközök, jegyzetek, valamint a vizsgák díjait is). Kamatmentes részletfizetésre van lehetőség (3 részletben).
 
Az egyéb részletekről keresd kollegáinkat elérhetőségeinken: 
 
Telefon: +36 70 701 4053
 
(A képzésre a Fogyasztó-védelemről szóló 1997. évi CLV. törvény és fogyasztóvételemhez kapcsolódó egyéb jogszabályok általános előírásai vonatkoznak. A képzést igénybe vevő írásban tájékoztatást kapott a szolgáltatás díjáról (220.000 Ft +ÁFA). 
Székhelyünk: 4551 Nyíregyháza, Magyar u. 77., Fióktelephelyünk: 4025 Debrecen, Miklós u. 18. III/10-11.
Panaszügyintézés helye: 4025 Debrecen, Miklós u. 18. III/10-11., Ügyfélfogadás ideje: hétfő-péntek 9.00-15.00
Levelezési címünk: 4025 Debrecen, Miklós u. 18. III/10-11.
Email: office@wforceconsulting.com
A fogyasztó panaszát szóban vagy írásban is közölheti intézményünkkel elérhetőségeinken. A szóbeli panaszt azonnal kivizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, intézményünk a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt intézményünk köteles egyedi azonosító számmal ellátni.
Az írásbeli panaszt intézményünk -, ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni, és intézkedni annak közlésével kapcsolatban. A panaszt elutasító álláspontját intézményünk indokolni köteles.
Intézményünk a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén intézményünk köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Illetékes hatóság, intézményünk székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei: http://bekeltetes-szabolcs.hu)
 
 

Jelentkezz most!